Václav Edl

Edolo s.r.o.

V ČEM JE VAŠE TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU?
Nevím, zda jsem úspěšný. Myslím, že neexistuje „obecné měřítko“, co to je, být úspěšný. To co mi dává sílu pracovat a neustále věci zlepšovat, jsou má životní motta. Konkrétně:

  1. Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů.
  2. Dělám to, co nedělá konkurence.

VAŠE MANAŽERSKÉ ZÁSADY?
K lidem v mém okolí přistupuji jako k právoplatným členům týmu a to bez ohledu na zařazení. Důsledek: Každý může říci svůj názor a já ho poslouchám. Každý je plně zodpovědný za svoje činy a po každém nekompromisně vyžaduji ten nejvyšší dosažitelný pracovní výkon. To co každý v naší firmě dělá, pro něj musí být to nejdokonalejší, co kdy udělal, jinak se mnou nemůže pracovat.

Naše firemní filozofie:

  1. Nejlepší je být nejlepší. (Jsme nejtvrdší sami k sobě.)
  2. Detail je to čemu rozumíme. (Detail je pro nás absolutní veličinou.)
  3. Produkty a služby dodáváme na nejvyšší možné úrovni. (Nejvyšší možnou úrovní rozumíme maximalizaci přínosu (benefitu) pro zákazníka.)
  4. Jsme neformální a komunikativní. (Spolupráce, efektivita a vstřícnost je to, co chceme pro naše zákazníky a pro nás.)
  5. Komunikujeme pouze to, co je pravda nebo co je dobré nebo co je užitečné. (Čas je nejdražší veličina na Zemi, ostatní komunikace nepřináší žádnou hodnotu.)

PROČ SE ZAPOJUJETE DO PROGRAMU MŮŽEŠ PODNIKAT?
Velice často kolem sebe vidím mladé lidi, kteří čekají na jakýsi „zázrak“ v podobě toho, že je osvítí a oni naprogramují úžasnou aplikaci, kterou prodají Googlu a už nebudou muset nikdy pracovat. A to je přesně ten důvod – ukázat lidem, že život je o přinášení řešení, dodávání produktů lidem, zákazníkům, kteří z toho mají radost, protože to co jim můžeme nabídnout, má smysl. Chci ukázat těm, kteří chtějí svůj život prožít naplno, že má smysl nespokojit se s málem a snažit se víc než ostatní. A ne jen čekat, zda se o mne někdo postará…

CO BYSTE DOPORUČIL MLADÝM LIDEM, KTEŘÍ CHTĚJÍ USPĚT?
Nevzdat to po prvním neúspěchu, ke kterému (téměř) vždy dojde. Ti nejlepší jsou ti nejsilnější, nejvytrvalejší a znají smysl toho, co dělají, proto mají zákazníky a jejich výrobky nebo služby trh poptává. Je potřeba se držet hesla, které jsem slyšel u kulturistů: “Když už dál nemůžeš, tak si přidej zátěž a pojď na to znova!”