Vít Horký
= v programu od: 11. 10. 2021
= oslovených studentů: 48
= absolvovaných seminářů: 2
Čtyři otázky a odpovědi:
V čem je Vaše tajemství úspěchu?
Vaše manažerské zásady?
Proč se zapojujete do programu MŮŽEŠ PODNIKAT?
Co byste doporučil(a) mladým lidem, kteří chtějí uspět?
Když chceš začít podnikat, vyber si problém k řešení, do kterého jsi opravdu nadšen/á. Je ti blízký, týká se tě. Když se už do toho pustíš, nepřestávej. Ostatní budou mít třeba zářivější vizitky, novější boty, sem tam nové auto nebo hodinky, ale ty budeš mít něco, co tě strašně baví. A když budeš tuhle energii a nadšení kolem sebe šířit, nadchneš do toho další lidi. Připojí se k tobě, ani nebudeš vědět jak. Budeš se od nich učit, tím se sám(a) posouvat dál. A za několik let, třeba za deset, se podíváš zpátky a budeš žasnout, jak si dokázala pomoci vyřešit reálný problém na světě, k tomu ses dostal(a) na míle daleko od svých vrstevníků a ještě k tomu sis to užil(a). Jestli kvůli tomuhle nezačít podnikat, tak už nevím! Mně to fungovalo. (A o těch probděných nocích, přílišném stresu a ztrátě volného času si spíš promluvíme osobně, ok?).
Zpětná vazba ze seminářů řečníka
VOŠ a SPŠ dopravní, Masná 18, Praha 1
16. 3. 2022 13:40
Forma semináře: prezenční
1. řečník: Karel Drašnar
2. řečník: Vít Horký
Co Tě zaujalo, co nového nebo zajímavého ses dozvěděl/a:
Podnikat s drogami je špatné.
Podnikání je zajímavá věc na diskuzi.
Podnikat se dá v jakémkoliv věku.
Naučila jsem se něco nového.
Podnikatelé podnikají pro dobro společnosti.
Že na podnikání není nikdy pozdě a je lepší zažít více malých pádů, než jeden velký. Také mě zaujalo, že úspěšně vybudovaná firma se většinou nabídne k prodeji.
Potvrdilo se mi, že podnikání je ta nejlepší cesta.
Dozvěděl jsem se, že v podnikání je důležitá poctivost.
Podnikatel není dealer.
Více o podnikání.
Že není nikdy pozdě začít podnikat, důležité je se nebát a jít si na svým cílem. Důležité je, aby nás práce bavila.
Že úspěch přijde časem.
Jaká je funkce podnikání, jaká byla zkušenost přednášejících s podnikáním a všem to spočívá.
Zaujal mě hlavně projekt prvního řečníka – brand cloud.
Že podnikání není tak lehké jak to vypadá, jak podnikání funguje, jaké jsou začátky.
Zaujalo mě mentální nastavení lidí a znalosti rizik.
Řešení různých problematik v různých sociálních skupinách a oborech (především problémů, které si týkají mě a myšlení řečníků).